Ediția a VI-a a Festivalului Industriilor Creative Kasta Morrely Fashion Week se va desfășura între 8-10 iunie la Sala Polivalentă Iași. Brandul este recunoscut pentru valoarea sa națională și internațională, fiind singurul eveniment demonstrativ de modă organizat de specialiștii care au conceput știința ocupațiilor legalizate de Organizator Spectacole și Manechin.
Acest eveniment va reuni peste 30 de branduri, designeri de renume şi VIP-uri din elita mondială a modei și filmului din Europa, Asia şi Statele Unite ale Americii. Fiecare ediție Fashion Week Iași atrage zeci de mii de fani la nivel naţional şi international; formează peste 150 de parteneriate şi colaborări strategice din domenii precum: industrii creative, automobile, turism, servicii, bunuri mobile, comunicații ș.a. Vor fi prezente peste 25 de publicaţii, fashion bloggeri, jurnalişti, televiziuni din România și străinătate. Iar în organizarea și proiectarea festivalului au fost implicați peste 200 experţi, consultanţi de specialitate și manechine.
În deschiderea festivalului Kasta Morrely Fashion Week va fi prezent un invitat special din Instambul, In Couture by Kiwi. Brandurile prezente la Kasta Morrely Fashion Week 2018 ce se adresează modei feminine sunt: Lena Criveanu, Mineli, Nichi Cristina Nichita, Alexandra Calafeteanu, L’Atelier Couture, Fine Fashion, Simoda, Julia Toaders, Cristiana Maria Purdescu, Tullerie by Oana Stroici, Francess by Ștefania Pătcaș, Ana Maria Cornea, Simona Codreanu, Adriana Agostini, Sahra Design by Ina Ela Ismail din România și Andaleya din Rep. Moldova. Iar cea masculină va fi reprezentată de: Seroussi, Louis Purple, Marian Istrate din România și House of Byfield din Olanda. Să nu uităm de noutățile pentru copii, care vor fi prezente și în această edițe: Andreeatex, Kasta Morrely Kids din România și Dani Kristine din Rep. Moldova.
Brandurile românești de valoare sunt aduse în atenția publicului la Kasta Morrely Fashion Week. Unul dintre parteneri fiind TKN Store, brand 100% românesc, creat de Alexandra Tarkan, întruchipând stilul și personalitatea femeii puternice, romantice și moderne. Ei urmăresc cu grijă și atenție tendințele fiecărui sezon și realizează creații care să se potrivească pentru orice tip de siluetă și pentru orice tip de ocazie, la prețuri accesibile pentru toate clientele.
De asemenea, evenimentul își dorește și promovarea mărcilor românești noi intrate pe piață, cum ar fi Costume cu Atitudine by Ramona-Elena Cervenciuc – este o marcă nouă pe piața de design feminin din România, care își propune să ofere suport femeilor prin realizarea produselor care să le aducă zâmbetul pe buze. Aici se realizează produse precum: sacouri, pantaloni, fuste, cămăși și accesorii. Misiunea Ramonei Cervenciuc este să ajungă un etalon de referință în industria Bespoke Tailor.
Festivalul Industriilor Creative 2018 are ca misiune dezvoltarea sectorului industriilor creative din România. Toți oamenii de cultură care cunosc valoarea creativității și antreprenoriatului, pot admira importanța voluntariatului în dezvoltarea comunității prin susținerea profesioniștilor ocupațiilor din industriile creative implicați în realizarea unui astfel de eveniment complex. Iar universitățile nu pot lipsi de la acest eveniment, fiind prezente următoarele: Universitatea Națională de Arte George Enescu din Iași (Specializarea Modă Design Vestimentar) și Universitatea de Vest din Timișoara (Facultatea de Arte și Design).