Suntem convinși că produsele tale ale o calitate premium. Dar până să ajungă să cunoască acea calitate, cum pot clienții tăi să le identifice față de alte produse similare? Prin aspectul lor, desgur! Iar pentru ca ele să capete o imagine cu adevărat deosebită, îți recomandăm să colaborezi cu Rottaprint, unul din cei mai noi producători înscriși pe platforma noastră.
Rottaprint este o tipografie flexografică cu o experiență pe piață de aproape 30 de ani și cu o gamă foarte diversă de produse de identificare vizuală precum: etichete autoadevzive pentru cutii sau borcane, etichete shrink sleeve, etichete wrap around, ambalaje flexibile pentru tot felul de bunuri cu o formă iregulată, manșoane de înghețată și multe altele.
Toate aceste produse de identificare vizuală sunt deja folosite la scară largă în industria alimentară din România, de către producătorii de băuturi alcoolice, de cei care fabrică detergenți și produse de curățat, dar și de producătorii de cosmetice și creme, balsamuri și loțuni de îngrijire personală.
Promisiunea Rottaprint față de clienți
Pentru Rottaprint, un client este mai mult decât un simplu cumpărător, este un partener de încredere pentru care face tot posibilul să-l ajute să se dezvolte și să se remarce pe piață, în segmentul său de activitate.
Specialiștii de la Rottaprint nu lasă nimic la voia întâmplării, ținând cont de fiecare detaliu în procesul de fabricare a produselor lor și punând mereu siguranța consumatorilor pe primul loc.
Pentru a fabrica produse de cea mai înaltă calitate, Rottaprint se bazează pe flexografie, pe metode digitale, offset și serigrafie, investind în permanență în utilaje de ultimă generație.
Valorile care recomandă Rottaprint ca specialist în printare sunt:
– calitatea ireproșabilă a produselor finite;
– flexibilitatea în gândire și acțiune datorită cărora echipa Rottaprint se adaptează ușor cerințelor clienților ei;
– inovația proceselor tehnice de producție, permisă de utilajele de top deținute de Rottaprint.
De ce să investești în etichete personalizate pentru produsele tale?
O farfurie frumoasă nu schimbă gustul unui preparat culinar, dar cu siguranță îl face să arate mai atrăgător pentru pofticioși. Același lucru este valabil și pentru etichete care nu schimbă calitățile proprii ale unui produs, dar îi îmbunătățesc imaginea și îl fac mai ușor de recunoscut de către cei care ar putea fi interesați de el.
Gândește-te de exemplu la un ou Kinder ambalat în orice altceva decât în staniolul colorat în care îl recunoști de la o poștă? Sau la cum ar arăta cornetele de înghețată dacă nu ar avea manșoane care să se potrivească perfect cu forma lor? Sau la sticlele cu ceai sau diferite sucuri de fructe, dacă nu ar avea lipite pe ele imagini care să-ți incite simțurile? Toate acestea sunt exemple care demonstrează puterea și rolul etichetelor în procesul de promovare și vânzare a unui produs și îți dau o idee clară în legătură cu ce pot face etichetele și pentru tine.