Customize
Fabricat Separator

Personalizare BrioBill pe baza nevoilor tale!

Orice afacere mică sau mare va avea nevoie de soluții inteligente în ceea ce privește facturarea. Facturi personalizate se pot comanda prin unele firme, dar și mai util este să le avem deja integrate într-un program simplu, util și eficient. Totuși de multe ori, nu doar facturile au nevoie de personalizare, ci multe alte acte! Vom discuta despre BrioBill, care nu doar că oferă anumite funcționalități foarte utile, dar trece dincolo de limite și de așteptări, aducând mult mai mult pe piața românească.

În primul rând, chiar dacă încă nu te-ai convins de calitatea BrioBill – sau poate nu ai auzit de acest program – e bine să știi că poți încerca gratis, timp de 60 de zile acest program! Pentru a afla mai multe și pentru a încerca gratis, poți accesa această pagină.

Personalizarea intervine pentru toți cei care pe lângă operațiunile obișnuite au nevoie de anumite funcții specifice domeniului de activitate. Deși BrioBill vine cu o sumedenie de opțiuni, contra cost autorul acestuia vă poate personaliza programul, adăugând tot ceea ce vă trebuie pe lângă opțiunile deja disponibile. Deci, dacă deja folosești BrioBill (sau urmează să-l folosești), personalizarea se va face în mod personal, contra cost, pentru fiecare client în parte conform cerințelor unice. Acest lucru ne motivează, fiindcă multe soluții existente nici contra cost nu vor face un alt program doar pentru tine. În cazul acesta, lucrurile sunt înspre binele tău, îndeplinind cerințele și nevoile afacerii (sau afacerilor) tale!

O listă a funcțiilor generale BrioBill care sunt deja incluse:

  1. Facturare fără TVA. În unele cazuri, facturile tale sunt fără T.V.A. Astfel, prin această opțiune, poți dezactiva TVA-ul dintr-o singură setare.
  2. Editarea contractelor. Cum multe facturi sunt pe baza unor contracte, așa vei avea toate actele importante în același loc.
  3. Registru de încasări și plăți. Da, de multe ori ar fi o problemă și ceva care-ți dă mult de lucru, dar cu BrioBill e foarte simplu.
  4. Editarea proceselor verbale de predare-primire marfă
  5. Somații de plată trimise clienților pe baza facturilor expirate. E mult mai ușor să nu cauți printre dosare, ci să ai totul pregătit în orice clipă!
  6. Gestionare stoc
  7. Poți emite facturi proforme, după care poți factura doar în clipa în care ai încasat banii.
  8. Avizul de însoțire a mărfii
  9. Facturi recurente, adică facturi care vor fi emise lunar. Setează intervalul de timp, iar BrioBill face restul pentru tine.
  10. Emitere de chitanțe disponibil în modulul de emitere a facturilor. E o funcție practică, pentru că aceste acte oricum se întocmesc împreună.
  11. Estimarea bugetului tău. Nu-ți mai trebuie calcule pe hârtie, și nici programe gen Excel – BrioBill va estima totul pentru tine, dându-ți o imagine de ansamblu clară.
  12. Trimiterea cazurilor de rău-platnici la avocat. Exact – de acum, nu mai trebuie să-ți faci multe probleme, ci vei trimite actele la avocat direct din program. Iar restul se rezolvă automat mult mai ușor.
  13. Încasări parțiale
  14. Emitere factură și trimitere direct pe emailul clientului
  15. Export PDF – acum poți avea actele importante în format PDF pentru stocare, tipărit, sau trimis prin email.
  16. BrioBill este inteligent, și va învăța anumite lucruri de la tine, cum ar fi: produsele și clienții.
  17. Management financiar – poți vizualiza documentele în funcție de client, monedă sau produs.
  18. BrioBill permite crearea multiplelor conturi de utilizator pentru aceeași firmă. Așa vei avea un control și mai bun asupra activității desfășurate. Poți seta și drepturile de acces pentru fiecare utilizator.
  19. Adăugarea clauzelor speciale pe facturi
  20. Personalizare facturi
  21. Notificări automate care te înștiințează care facturi sunt restante
  22. Administrare firme multiple din același cont BrioBill – toate la un loc, având fie statistici separate sau cumulate, după cum e nevoie.
  23. Rapoarte grafice care îți dau o imagine vizuală și simplă asupra performanței afacerii tale

Cele 23 de funcții principale acoperă multe nevoi, dar nu toate. De aceea, autorul BrioBill și-a propus să ajute și firmele și micile afaceri care au nevoie de altceva decât ceea ce a fost deja inclus. Nu te speria de prețul personalizării – cu siguranță nu vei plăti exagerat de mult pentru modificările cerute!

Echipa FabricatÎnRo se bucură de inițiative de succes cum este și BrioBill, care nu numai că a adus ceva bun și de încredere pe piață, dar continuă să ne surprindă plăcut tot timpul!

Sursă poză: aici