A venit timpul ca echipa FabricatînRO.ro să vă îndulcească cu un produs românesc arhicunoscut: ROM AUTENTIC. Pentru unii trezește amintiri frumoase, pentru alții este o noutate, dar toți suntem de acord că tradiția domnește datorită calității.
Deși în 2015 găsim pe rafturile supermarketurilor foarte multe branduri de dulciuri, diverse arome, nenumărate combinații de culori, Rom este încă pe aceste rafturi. Are o istorie destul de lungă, un timp în care ușor ușor a reușit să surprindă publicul cu aroma incomparabilă. Dacă ar trebui să alegem ciocolata Rom dintre o altă mare de sortimente, o vom nimeri din prima încercare pentru că mirosul și gustul Rom sunt pătrunzătoare și foarte bine cunoscute.
Putem spune că Rom este deja o parte din istoria României, o parte dulce și constantă, crescând alături de fiecare generație. Campaniile create de Rom pentru români și nu numai a încercat să-i unească făcându-i mândri de originea lor, de hazul și pozitivismul cu care trebuie privite anumite probleme. Deși Rom a apărut pe timpul comunismului, nu putem să spunem că este un produs comunist care nu a reușit să se adapteze noilor cerințe și schimbărilor pieței; tocmai că este prezent acum pe rafturi cu multe sortimente, pentru toate preferințele.
Pe parcursul anilor Rom a adunat un portofoliu de campanii, unele mai ironice, altele mai serioase, dar toate promovând spiritul poporului român. De la senzațiile tari românești la Dragobetele românești, de la Bucharest la Budapest toate campaniile promovează câteva trăsături esențiale ale românilor: ironia, hazul. Interesantă a fost campania American Rom care a stârnit foarte multe reacții, așa este menționat și aici: „Ciocolata românească în ambalaj american a trezit în români mândria și loialitatea de țară pe care le uitaseră”.
Să nu uitați să fiți români și să consumați produse românești pentru binele economiei României!
Sursa imagine: https://www.romautentic.ro/