Site logo
Lubrica Uleiuri Pentru Masini
Fabricat Separator

Ulei de mașină de la Lubrica

A venit timpul să vorbim și despre o fabrică românească care se integrează într-o industrie care nu am fi crezut că există pe plaiurile noastre. Această companie este reprezentată de o echipă tânără, care printr-un capital privat și-a fructificat experiența în lubrifianți auto și industriali, creând LUBRICA. Accesând link-ul https://lubrica.ro veți afla că LUBRICA este un distribuitor român, ce vă pune la dispoziție o gamă largă de lubrifianți auto și industriali, pentru orice tip de utilaj autohton sau de import.

LUBRICA - uleiuri pentru masini

LUBRICA este o fabrică ce promovează relația de parteneriat, oferind tot soiul de uleiuri pentru mașini – Ulei TOTAL, AGIP, SHELL, LUBRIFIN, MOBIL, CYCLON, REPSOL, MOLYKOTE – fiecare fiind disponibil în variante auto și industriali. Pe lângă toate aceste tipuri de ulei – ale căror caracteristici le puteți vedea aici https://lubrica.ro – firma românească vă mai oferă și alte servicii: consiliere în alegerea produselor, livrare promptă oriunde în țară în maxim 48 ore, stocuri permanente, logistică pentru colectarea uleiurilor reziduale fără costuri suplimentare, consultare tehnică permanentă. Practic, în ceea ce privește instalația de ulei a mașinii voastre, aceasta este administrată cu profesionalism de LUBRICA. Pentru LUBRICA cele mai importante sunt soluționările problemelor tipologice și eliminarea problemelor ce țin de alegerea lubrifiantului potrivit pentru mașina voastră.

https://fabricatinro.ro s-a gândit că odată ce vorbim despre uleiuri de mașini, ar trebui să și demontăm câteva dintre miturile pe care le enunță „gura târgului”. Astfel că, odată cu voi, învățăm și noi ce e mai bine pentru mașinile noastre:

  1. Uleiul de motor care se face negru nu este bun

Se pare că specialiștii ne spun că este exact pe dos – uleiul care nu se înnegrește nu-și face treaba! Uleiul de motor este ca un detergent care curăța părțile interne ale motorului prin eliminarea depozitelor de carbon. Și așa cum știm cu toții, atunci când spălăm ceva, dacă spălăm bine, apa ce rezultă în urma procesului este murdară. Așa se întâmplă și cu uleiul motorului vostru.

  1. Uleiul nu se uzează niciodată

La fel cum inamicul principal al murdăriei este detergentul, ei bine, inamicul principal al uleiului de motor este căldura. Deci, acesta se uzează, oxidându-se și îngroșându-se. Dacă nu este folosit așa cum LUBRICA ne poate arăta prin serviciile oferite, uleiul de motor poate deveni inamicul mașinii noastre. Se încarcă cu funingine de carbon în exces, acizi, apă, praf, particule de metal sau materiale oxidante, toate putând duce la obstrucționarea filtrelor de ulei și a altor părți esențiale ale motorului. De aceea aveți nevoie de profesioniști care să aibă grijă de mașina voastră!

  1. Marca uleiului de motor nu trebuie schimbată

Mulți dintre noi spunem că mașina noastră s-a obișnuit cu un tip de ulei, și i-am face rău dacă l-am schimba. Dar uităm că mașina nu este un om ce are mofturi, deși noi o considerăm de multe ori ca făcând parte din familie și o tratăm ca atare. Dar adevărul este că maşinilor le pasă doar de specificaţii și de coeficienţi, nu de marca uleiului. Aşadar, trebuie să folosim ulei conform specificaţiilor producătorului maşinii.

Încă un lucru foarte important pentru șoferi este înțelegerea atribuțiilor uleiului de motor – dacă știm ce face și cât este de important pentru mașinile noastre, poate putem să avem grijă de el conform specificațiilor, fără a-l ignora. Probabil că știți sau presupuneți că uleiul este folosit pentru reducerea frecărilor, limitarea uzurii pieselor în mişcare din motor și diminuarea consumului de carburant, dar o altă funcţie a uleiului, mai puțin cunoscută, este aceea de a răci motorul. Sistemul de răcire al motorului asigură numai 60% din acest proces, în timp ce celelalte 40% de procente îi revin uleiului care este direcţionat spre suprafeţele fierbinţi și preia excesul de caldură. Interesant este că ungerea unui motor necesită o cantitate mică de ulei în comparaţie cu cantitatea necesară să asigure o răcire corespunzătoare a componentelor acestuia.

Dacă nu știți la cât timp să vă schimbați uleiul, distanțele aproximative ar fi între 10.000 – 15. 000 km parcurși, în funcție de producător. Chiar dacă folosim cele mai bune uleiuri de pe piața, dar nu le schimbăm la timp, riscăm să avem probleme. Nici chiar cel mai bun ulei nu poate face minuni dacă nu este schimbat la timp! Iar LUBRICA poate să vă asigure asistență în acest domeniu. Nu ezitați să apelați la serviciile de distribuție și asistență românești! Deoarece, pentru români, produsele românești sunt cele mai bune!