Wild Aqua este un proiect îndrăzneț și ambițios care a luat ființă în primele luni de la începutul pandemiei. Cu toate că a fost o perioadă greu încercată pentru noi toți, fondatorii brandului s-au gândit cum să transforme această provocare în ceva pozitiv, cu o idee ingenioasă.
Ștefănucă Andreea, inginer peisagist și unul din cei trei fondatori ai brandului Wild Aqua, plimbându-se împreună cu tatăl său pe terenul familiei, și el de asemenea inginer silvic, s-a gândit că ar putea să folosească plantele sălbatice care cresc în mod spontan acolo pentru a prepara sucuri și tincturi cu multiple beneficii pentru sănătate, dar și cu un gust plăcut, ce pot fi consumate ca atare, sau în combinații cu alte licori delicioase.
Astfel, Andreea și familia ei, pornind de la această idee, au început cu toții să producă băuturi naturale, din plante pe gustul tuturor, cum ar fi menta, socul, lavanda, busuiocul sau tuia.
Gama de băuturi Wild Aqua este compusă din trei categorii. Prima este o formulă originală, necarbogazificată, cu un gust botanic și răcoritor, deloc dulce. Cea de-a doua este o formulă nouă, carbogazificată, îndulcită cu zahăr de mesteacăn, la fel de aromată, dar cu un gust dulceag și o textură deosebită. Și în final, cea de-a treia categorie este un mix concentrat fabricat din cinci plante, numai bun de folosit ca ingredient pentru diferite cocktailuri.
Evoluția în timp a brandului Wild Aqua
Proiectul Wild Aqua a crescut frumos în cei aproape trei ani de existență, iar experiența din domeniul HoReCa pe care o aveau deja membrii fondatori și-a spus cuvântul. Până acum, Andreea și familia ei au investit 25.000 de euro în echipamente și continuă să investească în continuare în aparatură pentru a putea duce business-ul la următorul nivel.
De asemenea, pentru unicitatea sa, proiectul WIld Aqua a fost ales dintre zeci de start-up-uri și fondatorilor săi li s-a oferit un program de mentorat în cadrul HoReCa Business Accelerator, în parteneriat cu UniCredit Bank și UniCredit Leasing unde au câștigat 5000 de euro pe care i-au investit mai departe în digitalizare.
O altă realizare importantă este participarea din toamna aceasta la târgul internațional pentru profesioniști, IDE internațional Drink Expo, organizat în Marea Britanie, unde fondatorii proiectului au reușit să-și listeze produsele în câteva unități din Londra și chiar să înceapă negocieri pentru parteneriate cu diferite companii din Regatul Unit.
Planuri de viitor pentru brandul Wild Aqua
Până acum afacerea de familie Wild Aqua s-a dezvoltat organic și cu siguranță la fel o a face și de acum înainte, deoarece produsele sale sunt bine primite atât pe piața națională, cât și cea internațională.
În prezent, acest business se adresează în proporție de 80% business-urilor mici și mijlocii precum hotelurile, cafenelele, restaurantele sau băcăniile, dar se pot bucura de băuturile Wild Aqua și clienții persoane fizice, care pot să achiziționeze aceste delicioase băuturi din plante din diferite marketplace-uri online, așa cum este și FabricatinRO.
Pe viitor, fondatorii brandului au în plan dezvoltarea unor spații propri destinate degustărilor, dar și pătrunderea în marile lanțuri de magazine, inițiativă pentru care au început deja să facă primele demersuri.
Wild Aqua este o băutură complet guilt-free, care te cucerește încă de la prima înghițitură cu aroma sa extraordinar de proaspătă și mirosul înmiresmat și care nu are de oferit organismului tău decât beneficii, având astfel toate atuurile necesare pentru a ajunge o băutură foarte populară și îndrăgită.
Fondatori brand : Stefanuca Constantin, Stefanuca Andreea, Stefanuca Serban Silvia
Află mai multe –> suc de aronia