Descriere
Fabrica de dulciuri TANO a luat fiinta in toamna anului 2002.
Desi la momentul infiintarii existau mai multi competitori puternici, TANO a reusit sa creasca si sa-si defineasca un loc bine structurat pe piata dulciurilor din Romania.De la inceput, fabrica s-a specializat in productia de napolitane datorita, in primul rand, a intuitiei si pasiunii fondatorului care a jucat in tot acest timp un rol fundamental in propagarea si cresterea acestei categorii de produse.Istoria marcii TANO a inceput cu trei sortimente de napolitane vrac, fabricate cu ajutorul unei linii manuale, ajungand astazi la peste 40 sortimente superior calitative.De la bun inceput, TANO a dorit sa se afirme ca un producator si distribuitor national, ceea ce a insemnat sacrificii si mari eforturi de logistica.
Pornind de la dezideratul fondatorului: "O napolitana pentru fiecare copil!", produsele TANO se regasesc in fiecare judet al tarii.
In toti acesti ani, o preocupare permanenta a fabricii a fost anticiparea si satisfacerea gusturilor tuturor consumatorilor. De aceea, TANO a investit si investeste in mod constant pentru dezvoltare si pentru achizitionarea unor linii tehnologice moderne. Astfel, in anul 2008, TANO a facut un pas important in dezvoltarea calitatii produselor sale, prin achizitionarea unei linii automate de productie de napolitane. Linia este formata din utilaje performante de ultima generatie, totul fiind automatizat.
Un alt succes a fost producerea si lansarea pe piata a napolitanelor fara zahar BON LIFE - SUGAR FREE, fapt care a dus la multumirea si castigarea unui mare numar de clienti din diferite medii sociale si zone geografice.Pe langa napolitane, TANO produce o gama variata de produse de patiserie: fursecuri, prajituri, produse proaspete ... ambalate divers si cu gramaje diferite. Adaugand la acestea si ciocolata cuvertura (alba si neagra), TANO ofera astazi o gama larga de produse, iar portofoliul de clienti din tara a crescut semnificativ.
Dorim sa cream valoare pentru oameni prin produse de calitate si inovatoare. De asemenea, dorim sa obtinem o dezvoltare continua in lumea dulciurilor. Misiunea noastra ne inspira in tot ce facem.
Numai cand consumatorii nostri vor avea incredere si vor aprecia produsele noastre, atunci putem considera ca avem succes. Motto-ul misiunii noastre este: "Sa transmitem oamenilor valoare si emotie prin produse de calitate si placute!"
TANO doreste sa depaseasca asteptarile clientilor, angajatilor si a actionarilor – pe care ii respecta -, realizand produse de calitate, intr-un mod dinamic si inovator.
Add a review