Din dorința de a face ca produsele românești să iasă mai ușor în evidență și de a îmbunătăți vizibilitatea lor, atât în mediul onlie, cât și cel offline, am creat un nou logo care ne reprezintă mai bine valorile și idealurile noastre.
Este un logo atractiv, ușor de reținut și de recunoscut, care îmbină simboluri și teme din cultura și tradiția românească.
De azi înainte acest nou logo va putea fi folosit de toți producătorii din comunitatea #fabricaînRO și împreună îl vom promova, pentru ca românii să recunoască mai ușor produsele românești. El va fi o garanție asupra locului unde acele produse se fabrică și calitatea lor. Acest nou element unic de recunoaștere a produselor românești este o nouă sanșă pentru ca noi, românii, să fim mai uniți, să ne ajutăm reciproc, să colaborăm, să comunicăm mai eficient și să ne respectăm. Pe scurt, este speranța noastră pentru un viitor mai bun în România.
Evoluția în timp a imaginii FabricatinRO
Platforma FabricatinRO a fost înființată în anul 2014 de către antreprenorul Adrian Andrei Ambrose și de la lansarea sa și până în ziua de azi, pentru identitatea ei vizuală, s-a folosit ca logo un medalion de formă pentagonală, cu marginile de culoarea steagului românesc și în interior un motiv tradițional de broderie.
Noul logo, cu toate că are o imagine mult mai minimalistă și ușor de reținut, poartă o semnificație mai complexă și mai profundă. El a fost inspirat din arhitectura neoromânească – în cadrul căreia un element definitoriu este fereastra trilobată, dar și din dansul popular, atât de îndrăgit de români, dar și de străini – hora.
Astfel, noul logo, prin simbolistica sa, împrumută semnificații de la ambele elemente care au stat la baza creării sale și îi poartă cu gândul pe cei care-l privesc la ideea de prietenie, întrajutorare, unicitate, respect pentru tradiții, omenie, fraternitate și cultură.
Impulsul care a determinat crearea unui nou logo
Conform unui studiu de piață cu privire la produsele românești, consumatorii din țara noastră, în proporție de 47%, susțin faptul că nivelul de promovare al produselor fabricate în România ar trebui să fie mai mare, iar brandurile românești să poată fi recunoscute mai ușor la raft, în magazinele fizice, dar și în mediul online.
Iar o recunoaștere mai simplă nu este posibilă decât prin stabilirea unor însemne specifice, cu un impact vizual major și ușor de reținut pentru toată lumea.
Unde va apărea noul logo FabricatinRO de acum înainte?
Noul logo-ul FabricatinRO va fi utilizat de acum înainte pentru a marca produsele și producătorii listați pe platformă, dar și în postările făcute în numele lor, pe rețele sociale precum Facebook, Instagram, LinkedIn și TikTok, în newslettere și în advertorialele publicate în cele mai apreciate website-uri culturale, de știri și de business din țară.
Când vine vorba de promovare online, serviciile FabricatinRO pentru clienții săi nu se limitează doar la listările și articolele de pe platforma propriu-zisă, unde sunt acceptați exclusiv producătorii din România, ci include și postările de pe platformele sociale, menționări în newslettere și advertoriale în publicații românești de prestigiu motiv pentru care nevoia de un element vizual distict era una reală.
Ca să se remarce în primul rând prin natura lor românească și în al doilea rând ca făcând parte din vasta comunitate FabricatinRO, producătorilor și produselor promovate de celebra platformă li se va asocia noul logo care mărește vizibilitatea, garantează calitatea și sporește încrederea.