Fabricatinro
Fabricat Separator

Ești producător român? Folosește #fabricatinRO pe rețelele sociale!

Încă de când am creat platforma noastră FabricatinRO ne-am gândit că producătorii români și produsele lor au nevoie de mai multe semne de identificiare, pentru a putea fi recunoscute mai ușor în magazine, dar și în mediul virtual. Oricine le-a încercat măcar o dată, știe că produsele românești sunt superioare din punct de vedere al gustului, texturii sau calității, altor produse cu un preț similar de pe piață. Dar pentru ca un consumator să poată descoperi aceste calități, el trebuie mai întâi să identifice aceste produse românești pe piață și să le diferențieze din punct de vedere vizual față de alte produse. De aceea, de-a lungul timpului, pe toată durata activității noastre de promovare a produselor românești, am creat tot felul de simboluri, care mai de care mai creative, cu scopul de a consolida și mai mult identitatea produselor în care credem. Iar unul din aceste simboluri care considerăm noi că s-a remarcat într-un mod deosebit este hashtag-ul #fabricatinRO.

Un hashtag pe rețelele sociale este un fel de link care adună sub aceeași umbrelă elemente similare. De exemplu, dacă postezi pe Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter, TikTok etc. o fotografie cu o pisică și folosești în descrierea ei hashtagul #pisica, atunci când vei apăsa pe acest hashtag vei descoperi și alte fotografii pentru care s-a folosit aceeași descriere.

Noi, pe de altă parte, pentru că promovăm producători și furnizori de servicii din toate domeniile de activitate, ne-am gândit că avem nevoie de un hashtag mai generalist, care să se potrivească tuturor și atunci, alături de alte cuvinte și expresii precum: #produseromanesti, #producatorilocali, #produsinromania, #fabricatinromania ș.a.m.d, am hotărât să ne identificăm în principal prin: #fabricatinRO, de altfel, chiar numele platformei noastre.

De ce să folosești #fabricatinRO în postările tale?

Am ales să ne promovăm producătorii listați pe platforma noastră prin #fabricatinRO în primul rând pentru faptul că este un hashtag popular. Oricât de originali ne-ar plăcea să fim, ideea promovării online este sporirea vizibilității și de aceea am ales acest hashtag pe care îl folosesc în mod natural toți cei care promovează ceva produs în România.

Apoi, #fabricatinRO este și numele platformei noastre, de aceea, noi ne gândim la acest hashtag și ca la un simbol care îi apropie nu doar pe producătorii din România, la modul general, ci mai ales pe producătorii listați pe platforma noastră, în particular.

Acestea sunt motivele pentru care noi folosim hashtag-ul #fabricatinRO în majoritatea postărilor noastre de pe toate rețelele sociale le folosim. Suntem pe Facebook, pe Instagram, pe LinkedIn și mai nou și pe TikTok, unde te invităm să ne urmărești pentru a fi la curent cu tot ce se întâmplă în comunitatea noastră, sau să folosești și tu la rândul tău #fabricatinRO pentru a ne atrage atenția sau pentru a-ți marca produsele tale românești într-un mod distinctiv.

Vom evolua în continuare

Dacă tot am vorbit de moduri de identificare și evidențiere a produselor românești, e momentul cel mai potrivit să-ți povestim și despre noul nostru simbol. Nu putem să-ți dezvăluim acum în ce constă semnul la care ne gândim, dar putem să-ți spunem despre el că va fi un element unic de recunoaștere a produselor românești pe piață. Urmărește-ne în continuare ca și până acum, pentru a afla ce ți-am pregătit!