Crează un viitor mai bun pentru afacerea ta cu training uri și consultanță în antreprenoriat – expert Sebastian Bala
Vrei să ai un sistem eficient prin care să îți gestionezi banii? Vrei să obții echilibru între viața personală și profesională? Vrei să evoluezi accelerat în cele mai importante arii ale vieții tale? Dacă răspunsul este “Da” la oricare dintre aceste întrebări, atunci află că ești la un click distanță de îmbunătățire. Sebastian Bala promite că te va ajuta să obții o creștere de peste 20% a afacerii tale, viziunea lui fiind aceea de a obține afaceri bazate pe integritate și principii pentru o comunitate de 5000 antreprenori din România.
Cine este Sebastian Bala? Antreprenor român, cu o experiență în antreprenoriat de peste 12 ani, acesta a dezvoltat afaceri în mediul online, dar și offline, precum vânzarea de produse și servicii de telefonie mobilă, laptop-uri și echipamente IT, ori în domeniul imobiliar, oferind și servicii de training sau consultanță. În prezent este trainer în 3 domenii importante ale vieții noastre: Bani, Timp și Business. Este fondator al comunității SMARTAgenda – Organizare completa într-o singură agendă. De asemenea, e Fondator Maestru Banilor – Training online în managementul banilor personali. De peste 2 ani se ocupă de programe de training pentru antreprenori și freelanceri, precum managementul timpului, managementul banilor personali și dezvoltarea afacerilor.
Misiunea lui este să susțină dezvoltarea competențelor antreprenoriale și a afacerilor, prin sisteme testate de training în vederea eficientizării timpului învestit și maximizarea profitului.
Vrei să devii Maestrul Banilor, atunci trebuie să aplici pentru trainingul practic, prin care îți vei dezvolta o mentalitate bazată pe ceea ce înseamnă financiar, precum și vei reuși să îți îmbunătățești calitățile de management al banilor personali.
Ce obții prin participarea la acest training și la ce este folositor?
- înveți să-ți folosești banii în mod inteligent indiferent de suma pe care o ai;
- înțelegi cum funcționează banii în viața ta și care este personalitatea ta financiară;
- identifici relațiile cu oamenii care îți afectează rezultatele financiare și care e nivelul intern financiar (Termostatul financiar);
- afli ce fel de convingeri ai în legătură cu banii și îți vei schimba convingerile limitative în unele potențatoare;
- identifici misiunea personală și cum să câștigi bani într-un mod autentic;
- obții echilibru în banii de cheltuieli, de distracție, de investit și cei de economisit;
- te ancorezi în mentalitatea omului prosper;
- afli 35 de obiceiuri financiare bune pentru tine și cum să te ajuta să devii un om bogat;
- identifici obiectivele, stilul tău de viață și imaginea pentru următorii 5 ani;
- vei concepe un plan de dezvoltare personală prin care vei obține rezultate în primele 3-6 luni;
- vei dobândi o metodă prin care să economisești bani și în același timp să te bucuri de ei;
- începi să câștigi bani într-un mod ecologic și sănătos prin practicarea misiunii și pasiunii tale;
- vei avea un sistem clar și organizat prin care să gestionezi banii și prin care să te protejezi de faliment personal;
- începi să pui bazele unui sistem propriu care să te ajute să obții libertatea financiară.
Acest training este de tip intensiv, fiind recomandat pentru liber profesioniști, antreprenori, manageri și proprietari de afaceri mici și mijlocii. Înveți tot ce ai nevoie să gândești despre banii tăi într-un curs de 11 module. În caz de nemulțumire poți să ceri banii înapoi și toate informațiile și materialele primite rămân la tine.
Sebastian Bala îți mai propune un program complet de dezvoltare al antreprenorilor, abilităților antreprenoriale și al afacerilor. Start4Business este o abordare secvențială a elementelor componente ale unei afacerii care odată reglate conduc la succes. Este un program și un plan de a construi o afacere cu bază solidă și o structură funcțională pe termen lung.
Ce conține acest program?
- crearea unui plan rapid de marketing cu rezultate;
- stabilirea pașilor vânzării și a procesului de vânzare;
- cum să negociezi cu furnizorii, clienții sau terte persoane, să fii persuasiv pe termen lung și nu manipulator;
- cum creezi organigrama, echipa, legile leadership-ului și care e cultura în organizația ta;
- vei identifica abilități pentru fiecare post;
- vei crea un plan de afacere sustenabil cu cifre scalabile;
- vei analiza mediul din punct de vedere concurențial și al influențelor externe;
- se va stabili KPI și vei învăța ce e bine să măsurăm;
- vei stabili un sașiul al afacerii din punct de vedere al cifrelor; în total 24 de elemente necesare unei afaceri.
Acest program se adresează antreprenorilor la început de drum, care vor să pună bazele unei afaceri solide pe termen lung, freelancerilor și liber profesioniștilor care vor să treacă la nivelul următor, cel al unei afaceri, angajaților care au în plan să își deschidă o afacere în 6 maxim 12 luni de la începerea programului.
SMARTAgenda este un instrument de management personal, care are ca scop obținerea echilibrului între viața personală și profesională, dobândirea unui plan de obiective, obținerea clarității și creșterea energiei. Face mix între fluxul de evenimente și flexibilitatea unei metode de organizare în funcție de ceea ce este important pentru fiecare.
De ce este utilă SMARTAgenda?
- îți evaluezi situația prezentă și identifici zonele unde ar fi indicat să îmbunătățești;
- îți creezi o imagine a ceea ce vrei să obții în viață;
- dobândești echilibrul între viața personală și cea profesională;
- te ajută să creezi un plan personal de obiective;
- obții claritate în vederea atingerii obiectivelor tale;
- lucrezi în mod organizat la împlinirea planului tău;
- îți creezi o strategie personală de a obține maximum de rezultate cu efort minim;
- te focusezi pe activități valoroase fără a mai avea sentimentul ca îți irosești viața;
- poți să-ți stabilești priorități și astfel vei avea claritate în acțiune.
Începe acum să muncești și să îți dezvolți afacerea și abilitățile de antreprenor într-un mod inteligent. FabricatinRo susține dezvoltarea afacerilor românești, precum și evoluția gândirii în mediul de afaceri.