Se încarcă...
Monarh Design Millennial Eleganc

Monarh Design, brand românesc cu filozofie de viață

Povestea brand-ului românesc Monarh este definiția creațiilor vestimentare de designer, care corelează calitatea materialelor, croiul impecabil, finețea și eleganța pieselor, cu bucuria de a trăi momentul, de a te simți cât mai bine cu o creație special gândită pentru tine.

Denumirea Monarh are ca inspirație fluturele Monarh, datorită caracteristicilor sale fermecătoare. Deși are o durată de viață scurtă, fluturele uimește prin coloristica și prin delicatețea lui Caracteristicile Monarh Design sunt grația, calitatea, profesionalismul, promptitudinea și amabilitatea.

Despre Designer

Larisa Lupoiu este designer încă din 2012 și crede cu tărie că industria fashion are propria filosofie, pe care fiecare o percepe în funcție de gusturi, experiențe, cultură și viziune.

Îndrăgostită de modă încă din copilărie, Larisa și-a dorit să transpună gingășia și frumusețea fluturilor în creații diafane, care să sugereze rafinament, libertate, feminitate și unicitate.

Moda este pasiunea ei transformată în business. Pe lângă brand-ul Monarh Design, Larisa este și producător în industria fashion, ceea ce îi validează abilitățile de antreprenor.

În colecțiile sale, Larisa a punctat un obiectiv comun important, acela de a complimenta orice siluetă.

„Fiecare femeie este minunată în felul ei, iar o creație bine gândită trebuie să o avantajeze, să îi pună în valoare frumusețea, atributele ei forte. Monarh Design răspunde fiecărei provocări în materie de creații vestimentare.” – Larisa Lupoiu

Millennial Elegance”

Colecția 2018 „Millennial Elegance” a fost recent prezentată în cadrul Romanian Fashion Philosophy și Serbia Fashion Week 2018. Colecția este realizată din pasiune, cu talent și migală și vrea să atragă atenția mai ales generației millennial.

Colecția are atribute comune cu generația care schimbă registrul și pentru care fericirea este prioritară.

„Millennial Elegance” înseamnă atenție pentru imaginea personală, încredere, independență, nevoia de a se simți în control, libertate, puterea unor decizii asumate și experiențe memorabile.

Colecția se adresează acestor millennials, familiarizați cu shopping-ul online, care vor o experiență de cumpărături rapidă, eficientă, care livrează ceea ce promite fotografia, dar și celor pentru care vizita la showroom este o experiență plăcută, de care nu se pot lipsi.

Colecția include piese vestimentare rafinate, realizate din mătase, corsete care complimentează silueta, mâneci victoriene, salopete feminine cu volane și rochii fine, elegante, care transformă o simplă purtare într-o amintire de neuitat.

Contact:

Ti-a placut articolul? da-i un share!

Share pe Facebook
Share pe Twitter
Share pe Linkdin
Share pe Pinterest

Lasa un comentariu

Te-ar putea interesa si: